α) επισκευή του προϊόντος ή
β) αντικατάστασή του ή
γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή
δ) επιστροφή χρημάτων
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Α.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :
- Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
- Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2710 221433 ή στο email info@megos.gr, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
- πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία.
- Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσης) και στην αρχική του συσκευασία.
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β.
Επιστροφές γίνονται δεκτές εφ’ όσον
- τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβετε. Μετά την παρέλευση των τριών (3) ημερών, επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.
- η παραγγελία δεν είναι εξατομικευμένη. Συγκεκριμένες παραγγελίες σε νούμερα δαχτυλιδιών, αλλαγές σε μήκη βραχιολιών ή μετατροπές ή προϊόντα που δεν υπάρχουν στο κατάλογο μας δεν επιστρέφονται.
- το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
- επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσης, απόδειξη αγοράς και η συσκευασία δώρου.
- σταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@megos.gr με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Γ.
Επιστροφή χρημάτων.
- Εφ’ όσον πληρούνται οι προϋποθέσεις των προηγούμενων παραγράφων και ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, είναι υποχρεωμένος να αποστείλει το προϊόν με την μεταφορική που θα υποδείξει το κατάστημα ή με άλλο τρόπο κατόπιν συνεννόησης.
- Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος , το κατάστημα δεσμεύεται να καταθέσει άμεσα σε λογαριασμό Τράπεζας ( Alpha ή Πειραιώς) το αρχικό ποσό, αφαιρούμενων των εξόδων της αρχικής αποστολής, αντικαταβολής (αν υπάρχει) και επιστροφής.
Το κατάστημα ¨ΜΕΓΓΟΣ¨ δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα ¨ΜΕΓΓΟΣ¨ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Δ.
Λανθασμένη παραγγελία:
Προς αποφυγή λανθασμένων παραγγελιών, ο επισκέπτης-αγοραστής είναι υποχρεωμένος να λάβει υπόψιν του τα χαρακτηριστικά και τις αναλυτικές περιγραφές του κάθε προϊόντος (διαστάσεις, βάρος, μέγεθος πετρών, χρώμα, ποιότητα κλπ.) που τον ενδιαφέρει, προτού προβεί σε παραγγελία.
Σημειώνεται πως το megos.gr δεν ευθύνεται για τυχόν λανθασμένη παραγγελία προϊόντων όταν ο πελάτης έχει λάβει υπόψιν του μόνο τις φωτογραφίες του αντικείμενου καθώς αυτές μπορεί να εμφανίζουν το προϊόν διαφορετικό, μικρότερο ή μεγαλύτερο από το πραγματικό του μέγεθος. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να γίνει επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.