ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Α.
 
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:
 
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του

α) επισκευή του προϊόντος ή

β) αντικατάστασή του ή

γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος.

Επιστροφή χρημάτων δεν πραγματοποιείται.

 

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :

  1. Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
  2. Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2710 221433 ή στο mail info@megos.gr, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  3.  πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
  4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσης) και στην αρχική του συσκευασία.
  5. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.

 

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Γ.

Επιστροφές προϊόντων:
Επιστροφές γίνονται δεκτές εφ’ όσον

  1.  τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Μετά την παρέλευση των τριών (3) ημερών, επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.
  2. δεν έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως βέρες, ή μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  3. το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
  4. Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος  και οι ετικέτες του προϊόντος.
  5. επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς.
  6. το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
  7. σταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@megos.gr με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.

Το κατάστημα ¨ΜΕΓΓΟΣ¨ δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα ¨ΜΕΓΓΟΣ¨ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.

 

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Δ.

Αντικατάσταση λόγω λανθασμένης παραγγελίας:

Προς αποφυγή λανθασμένων παραγγελιών, ο επισκέπτης-αγοραστής είναι υποχρεωμένος να λάβει υπόψιν του τα χαρακτηριστικά και τις αναλυτικές περιγραφές του κάθε προϊόντος (διαστάσεις, βάρος, μέγεθος πετρών, χρώμα, ποιότητα κλπ.) που τον ενδιαφέρει, προτού προβεί σε παραγγελία.

Σημειώνεται πως το megos.gr δεν ευθύνεται για τυχόν λανθασμένη παραγγελία προϊόντων όταν ο πελάτης έχει λάβει υπόψιν του μόνο τις φωτογραφίες του αντικείμενου καθώς αυτές μπορεί να εμφανίζουν το προϊόν διαφορετικό, μικρότερο ή μεγαλύτερο από το πραγματικό του μέγεθος. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να γίνει επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας. Επιστροφές χρήματων δεν πραγματοποιούνται.